Informatie voor nieuwe ouders

Bijna 4 jaar?

Als uw kind vier jaar wordt mag het naar de basisschool! Voordat u de keuze voor een basisschool voor uw kind maakt, wilt u zich eerst goed oriënteren om er achter te komen welke school het beste aansluit bij uw kind en uw wensen.

Kennismaken

U bent van harte welkom om te komen kennismaken. Eén van de teamleiders zal u rondleiden door de school. U kunt dan de sfeer proeven, de mensen ontmoeten, kijken hoe de dagelijkse gang van zaken is en uw vragen beantwoord krijgen. We nemen hier graag de tijd voor!

Als u het aanvraagformulier voor een kennismakingsgesprek  invult, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.

Ik wil graag kennismaken

Aanmelden en inschrijven

In de maand februari plannen we altijd een inschrijfavond. Op deze avond bent u welkom om kennis te maken met onze school, uw vragen te stellen en om uw kind in te schrijven. We vinden het fijn om tijdig uw inschrijving te ontvangen, zodat we weten hoeveel kinderen er voor het nieuwe schooljaar worden aangemeld.

Als u al kinderen op onze school hebt en u uw volgende kind alleen wilt inschrijven, dan kunt u het inschrijfformulier hieronder downloaden. Als u het formulier ingevuld heeft, kunt u het afdrukken en ondertekenen. Vervolgens mag het op papier of digitaal naar school gestuurd worden. U ontvangt van ons een bevestiging, zodat u weet dat uw aanmelding goed is ontvangen.

Zit uw kind nu op een andere school en wilt u uw kind aanmelden op onze school? Neem dan even contact op met de teamleider onderwijs om een afspraak te maken. Tijdens dat gesprek kijken we graag met u naar de mogelijkheden.

Ik wil mijn kind aanmelden